16 septembrie 2011

www.voteazamireasapentrufiulmeu.ro

www.voteazamireasapentrufiulmeu.ro site-ul Voteaza mireasa pentru fiul meu unde trebuie sa va alegeti ce concurent doriti sa fie eliminat, dupa ce se fac nominalizarile.
Site-ul a fost anuntat de Mirela Boureanu Vaida la finala saptamanii si urmeaza sa fie prezentata situatia cu fiecare competitor de la Antena 1.

Este o sectiune pentru mame si alta pentru fete. In functie de optiunile telespectatorilor avem clasamentul cu fetele protejate de public.
Pe www.voteazamireasapentrufiulmeu.ro trebuie sa votati cate doi concurenti, iar la finalul saptamanii avem rezultatele finale.

29 de comentarii:

Anonim spunea...

cum se voteaza mireasa pentru fiul meu ? am incercat sa intru si nu am putut

Anonim spunea...

cum se voreaza????? unde???? :(

Anonim spunea...

Nu pot sa intru sa votez!! Oare ce se intampla?

Anonim spunea...

intra pe acest link, aici se voteaza
http://www.voteazamireasapentrufiulmeu.ro

Anonim spunea...

http://www.voteazamireasapentrufiulmeu.ro
intra pe acest link

Anonim spunea...

poi intrati fetelor pe prima rubrica si acolo va arata fetele si mamele iar sub pozele lor scrie voteaza ata simplu

Anonim spunea...

se fac eliminari pe www.voteazamireasapentrufiulmeu.ro ? cine este pe primul loc la fete ?

Anonim spunea...

voteazamireasapentrufiul meu cu andreea

Anonim spunea...

www.facebook.com/profile.php?id=100001189353557 profil liliana pt cei interesati

Anonim spunea...

Cat m-am chinuit si eu pana sa gasec unde sa voteeeez.....
Fiti atenti!
De pe google scrieti:www.voteazamireasapentrufiulmeu.ro,apoi deschideti la "Vote Aza Mireasa Pentru Fiul Meu"!Acolo gasiti sectiunile!Fetele si mamele le puteti vota doar in seara finalei!
Va pup!
IL SUSTIN PE CATALIN!!! :)

corina spunea...

va scriu din Spania ,nu asta conteaza dar as vrea sa stiti ca imi place nult cuplul Ionut Diana si eu chiar cred ca vor pleca inpreuna.Cred ca ei sunt cei ce merita sprijiniti .Felicitari Mirela esti super tare si frumoasa.Da sincer Victor habar nu are de capul lui .Va transmit toate cele bune Corina

Anonim spunea...

Va rog mai schimbati subiectul cu Adrian .Aceleasi subiecte !subiecte mai interesante nu aveti ??????

Anonim spunea...

Diana nu m-ai vad rostul tau in casa dute fata acasa.si toti ceilalti care nu vreti sa formati un cuplu ,lasati pe alti concurenti sa intre in casa,sa vedem si noi cei din fata ecanului un Reality Show (de doamne ajuta) nu doar cearta.

Anonim spunea...

d-na gina azi spunea ca nu e bine sa se traga la sorti pt nominalizarea fetelor ca poate pica vreo fata care e placuta in casa dar nu e afara[singura fata e diana}.de parca emisiunea asta e pt ele nu pt telespectatori.sa vedeti ce iese daca se fac nominalizari la fete.catalin a zis ca o sa-i spuna maica-sii sa traga la sorti.

Anonim spunea...

andreea si diana sunt cele mai rele si false persoane din concurs!!!

Anonim spunea...

de ce pe www.voteazamireasapentrufiulmeu.ro nu sunt date rezultatele votului ?

Anonim spunea...

Comentez ptr prima data, deci trebuie sa cantaresc bine ce am de zis:pot spune ca aceasta e prima editie a acestei emisiuni pe care o urmaresc de la inceput; nu pot spune ca am o impresie prea buna despre concurenti si cred ca au fost "cam pestrite" criteriile de selectie, tocmai pentru a crea shoul.Pe fete le pot caracteriza cam asa:Andreea e falsa, plina de tupeu obraznic,vrea sa aiba ultimul cuvant, dar sa i se dea si dreptate, are veleitati de actrita si doar ochii sunt frumosi la ea; Diana vb mult, dar spune foarte putin ptr ca se repeta, are ticuri verbale si nu cred ca a flirtat prea mult la scoala cu lb romana,are mai putina minte decat Elena (cea mai finuta si plina de bun simt dintre concurente), care, la fel ca si Sanda, nu s-a putut afirma in emisiuni, deoarece primele doua monopolizau timpul de emisie prin pledoariile lor si prin contrazicerile cu telespectatorii intrati in direct. Daniela e tare placuta, imi pare rau ca nu a facut un cuplu, dar inca nu am reusit sa-i aflu firea adevarata.Irina e o fire vulcanica, vesela, directa, dar sa exerseze in fata oglinziiexpresii noi ale fetei, caci de multe ori pare ca vrea sa impunga pe cineva; ma bucur de relatia ei cu Alexandru,pe care il plac mult.In final vreau sa spun ca Alexandra nu e mireasa, ci printesa acestei emisiuni:frumoasa,stilata in limbaj, cu un timbru placut, cu mult bun simt, cu multa, multa rabdare in reletia cu Victor, inteligenta, politicoasa, dar hotarata.O astfel de nora ar umple sufletul oricarei familii, iar eu ii doresc tot binele si fericirea din lume, insa nu langa un sot ca Victor.

Anonim spunea...

Urmaresc destul de des emisiunea si cred ca e timpul sa mai intre alti baieti si alte fete, pentru ca timpul trece si nu mai au cand sa se cunoasca, pentru a se forma noi cupluri.Trebuie sa recunoasteti ca, fara cupluri, emisiunea nu-si mai are rostul.
Deasemenea, mi-ar placea ca telespectatoarele care intra in direct, sa aibe si ele un pic de respect pentru concurenti si sa nu li se mai adreseze cu atata aroganta si "ura", cum a facut astazi d-na ANDREEA din Timisoara, care a mai intrat in direct si la editia aceeasta, desi nu recunoaste si la fel li s-a adresat concurentilor de parca, ei ar fi obligati sa asculte toate jignirile . Va rugam sa le dati voie si lor sa se apere mai cu vehementa, cand sunt "atacati" verbal de unii telespectatori, care uita sau nu au auzit de bun simt, de respect si de dialog.

Anonim spunea...

Ieri 12 decembrie, am trimis si eu un comentariu foarte decent, dar azi observ ca nu a fost publicat. Nu inteleg ce rost are sa scriem ceva si sa ne mai spunem parerea, daca alegeti sa publicati numai comentariile vulgare.Poate il publicati pe acesta, daca va spun ca emisiunea este slaba, la fel ca si concurentii (mai putin CATALIN, care mai spune ceva interesant).Nu sunt cupluri, nu este culoare si scopul emisiunii nu mai exista. Ii puteti trimite acasa pe toti.

Anonim spunea...

catalin fa ceva cu andrada ,andreea sa plece,adrian e cel mai enervant sa plece acasa,bianca te potrivesti foarte bine cu imre,la fel alexandra si dragos iar dna gabriela are dreptate in legatura cuandreea!

Anonim spunea...

ionut si monia

Anonim spunea...

da uni sint falsi din pacate nu stiu de ce au mers in emisiune

Anonim spunea...

nu inteleg de ce Adrian mai sta in competitie dk nu are d gand sa formeze un cuplu...Dragosi si Alexandra sut preferati mei eu cred in voi si in cuplu vostru!Bianca si Imbre sunteti in cuplu extraordinar se vede k va iubiti si ce vreti q adevarat!

Anonim spunea...

toti sa plece

Anonim spunea...

il iubesc foarte mult pe
Adrian il ador si o urasc pe Andrada este foarte obraznica si jigneste mamele alexandra e o perversa care vrea doar bany la fel si dragos

Anonim spunea...

nu pot sa votez.ce site aveti?>doar pt favoriti?de doua saptamanii scrie ca votul este inregistrat.

Nicoleta(Fană CRISTINA MPFM 2) spunea...

Buna ziua tuturor ,in primul rand vreau sa o rog pe CRISTINA sa nu mai planga si sa il ierte pe COSMIN pentru acea mica greseala si sa nu se mai certe din banalitati ,sustin C&C alaturi de Emilia

Anonim spunea...

M-am convins ca Antena 1 nu joaca cinstit. A facut softul pentru votul final la MPF3 in asa fel incat sa iasa castigatoare Andreea.Doar astfel se explica faptul ca , toti cei ce o voteaza pe Lorena, primesc instiintarea ca nu se accepta votul, deoarece au mai votat o data, desi nu mai votasera. Rusine, Antena 1. O sa va pierdeti audienta daca jucati murdar

liliac_alb@yahoo.com spunea...

indicati-mi, va rog, unde pot posta nemultumirile mele referitoare la editia 2013 a emisiunii Mireasa pentru fiul meu. Se intampla lucruri revoltatoare pe site-ul de vot. S-au facut setarile in asa fel ca doar voturile pentru concurenta Andreea sa fie validate. Am verificat si nu mai am dubii ca este o mare hotie.